آخرین خبر ها از تیم بارسلونا

شما میتونید تو این وبلاگ آخرین خبر ها رو از تیم بارسلونا ببینید.

آخرین خبر ها از تیم بارسلونا

شما میتونید تو این وبلاگ آخرین خبر ها رو از تیم بارسلونا ببینید.

سعود به یک چهارم نهایی

بارسا، تونست با نتیجه ی 4-0 اون هم با تیم دوم تو خونه ی حریف ببره. الچه بازی رفت رو 5-0 واگذار کرد. همچنین تو بازی برگشت تو تو خونه ی خودش استادیو مانوئل مارتینز، بازی رو با گل های جرمی متیو، سرخی روبرتو، پدرو رودریگز و آدریانو کورآ باخت. همچنین بارسا باید اتلتیکو مادریدی که رئال مادرید رو حذف کرده، تو یک چهارم نهایی بازی کنه.

بردی دیگر تو نیوکمپ این بار مقابل اتلتیکو

سرخ آبی پوشان بارسا، برای جبران باخت های قبلی و تساوی ها تو خونه، این بار با برد اتلتیکو اون هم با نتیجه ی 3-1. تیم انریکه به ترتیب با گل های  نیمار، سوارز و مسی مقابل تیم دیگو سیمئونه که با تک گل ماریو منزوکیچ از روی نقطه ی پنالتی بین گل های سوارز و مسی برد.  

Barcelona 3-1 Atletico Madrid: Neymar, Suarez and Messi see off tough-tackling champions

برد شیرین 5-0 مقابل الچه در جام حذفی اسپانیا ( کپا دل ری )

تیم بارسلونا تونست با برد 5-0 مقابل الچه بازی رفت خودشو تو خونه با رضایت تموم کنه. تو این بازی به ترتیب نیمار،سوارز، مسی، جوردی آلبا و دوباره نیمار برای بارسل گل زنی کردن. لوئیز سوارز هم کم کم داره وارد گلزنای بارسا میشه.


رویس

الان تیم بهران زده ی دورتموند به ترتیب با فروختن بازیکنانی مثل ماریو گوتزه و رُبرت لواندووسکی به اف سی بایرن، باعث شد در نیم فصل اول از جایگاه همیشگی اش بیفتد. رئال مادرید الان دنبال دخیا، ادن هازارد و مارکو رویس است. ولی کلوپ (مربی دورتموند) او رو به چه تیمی خواهد فروخت. به بارسا، رئال یا بایرن. تصمیم با رویسه. میتونه بمونه ولی به گزارش گل دات کام، او قصد جدایی از دورتموند رو داره و به گزارش سایت فرارو به بارسا علاقه دارد. اما از نظر من بایرن مونیخ جای رویسه ولی آیا کلوپ میخواد دوباره ستاره اش را به حریفش بفروشد؟ ببینیم.

زوبی زارتا برکنار شد.

مدیر ریاست باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت زوبی زارتا،مدیر ورزشی این تیم، را برکنار کند. این تصمیم دلایل خاص خودش را داشت که شامل نتایج و خرید های ضعیف و یک سال محرومیت از نقل و انتقالات بدلیل خرید بازیکنان زیاد زید هفده سال، می شد. زوبی زارتا چهارسال مدیر ورزشی این تیم بود و از سال 1986 تا سال 1994 دروازه بان این تیم هم بودخ